Ο βασικός ρόλος ενός i-Mentor επικεντρώνεται στο να μοιράζεται και να συζητάει με τους φοιτητές τους οποίους θα έχει υπό την εποπτεία του, θέματα που αφορούν στην πορεία των σπουδών τους, την ακαδημαϊκή τους πρόοδο και για να συζητούν οποιαδήποτε απορία ή δυσκολία μπορεί να ανακύπτει σχετικές με τη φοίτηση τους.
Σε επίπεδο χρόνου ενασχόλησης, ο i-Mentor προτείνεται να προγραμματίζει μια τουλάχιστον μηνιαία συνάντηση με τους φοιτητές του. Επιπρόσθετα, ο i-Mentor θα πρέπει να είναι προσβάσιμος μέσω ηλεκτρονικής ή φυσικής επικοινωνίας, σε περίπτωση που κάποιος από αυτούς αντιμετωπίσει κάποιο έκτακτο πρόβλημα σχετικό με τις σπουδές του.
Οι φοιτητές που θα συμμετάσχουν εθελοντικά στο θεσμό iMentor θα αποκομίσουν μια σειρά από οφέλη:
Τμήμα Γεωπονίας
Τμήμα Γεωπονίας
Τμήμα Γεωπονίας
Τμήμα Γεωπονίας
Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων
Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων
ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ
Ο εθελοντισμός δεν είναι απλά ένας όρος, είναι μία πολυμορφική διαδικασία και στάση ζωής, καθώς επιδρά εποικοδομητικά στο κοινωνικό στερέωμα, ανεξάρτητα από κοινωνικές και οικονομικές διακρίσεις, προάγει την ενεργό συμμετοχή των πολιτών στην προάσπιση θεμελιωδών δικαιωμάτων και ενδυναμώνει την κοινωνική αλληλεγγύη και συνοχή.
Ο εθελοντισμός βασίζεται στην ιδέα της ανθρώπινης αλληλοβοήθειας, προσφέρεις από τον εαυτό σου χωρίς καμία απτή αμοιβή.Στην πραγματικότητα όμως, υπάρχει αμοιβή.Λέγεται συναισθηματική ικανοποίηση και πληρότητα. Και αυτή είναι ανεκτίμητη.
Εθελοντής είναι αυτός που δίνει τον εαυτό του στο μέγιστο στις υπηρεσίες που προσφέρει, αμισθί και με όρεξη.
Aπό μικρή ο εθελοντισμός ήταν κομμάτι της ζωής μου και πάντα με γέμιζε χωρίς απαραίτητα να καταλαβαίνω γιατί. Τα τελευταία χρόνια οι εθελοντικές μου δράσεις περιορίζονται στο κομμάτι της τεχνολογίας ως μέλος του φοιτητικού παραρτήματος της ΙΕΕΕ αλλά και ως βοηθός σε μαθητικά φεστιβάλ και συνέδρια. Οι ευθύνες που έχω αναλάβει, η βοήθεια και γνώση που έχω προσφέρει καθώς και τα άτομα που έχω γνωρίσει από αυτό το ταξίδι είναι που με κάνει να συνεχίζω να είμαι ενεργό μέλος εθελοντικών δράσεων.
Ξεκίνησα να ασχολούμαι με τον εθελοντισμό τυχαία και συνεχίζω να ασχολούμαι λόγο της υπέροχης κοινότητας. Επίσης χρειάζομαι το καλό κάρμα.
Ο εθελοντισμός είναι ένας τρόπος για να προσφέρεις αλλά και για να γνωρίσεις πολλές πτυχές του εαυτού σου. Μέσα στον εθελοντισμό γνωρίζει κανείς νέους κόσμους ιδέες νοοτροπίες και διευρύνεται η αντίληψη για τον κόσμο γύρω του.Θα ήθελα επίσης να παραθέσω ένα μικρό κομμάτι απο την ομιλία στην τελετή έναρξης της μεγαλύτερης συνάντησης του ESN που έγινε φέτος για πρώτη φορά στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη, με τη συμμετοχή εθελοντών φοιτητών από περισσότερα απο 500 πανεπιστήμια κυρίως της Ευρώπης. “Where others see borders, we see unity. Where others see foreigners, we see friends. When others get lost in translation, we see opportunity for communica- tion. We are ESN”.
Ο εθελοντισμός για μένα είναι ένας από τους τρόπους να γνωρίσεις καλύτερα τον εαυτό σου και να τον βελτιώσεις.